Karjapoisi kombel üle kraavide“ ehk meeskondlik seikluspäev Vargamäel (koostöös SA A.H. Tammsaare Muuseum Vargamäel)

„Kord tulnud isa metsast, kimp peenikesi keppe kaenla all. Ta kutsunud lapsed õuel enda juurde ja murdnud nende nähes ühe kepi teise järel katki. Lõpuks võtnud ta kõik kepid korraga kätte, pannud nad kimpu ja hakanud murdma, kuid ei jõudnud neid katki teha. Peeter olevat öelnud lastele: „Mitu keppi korraga ei murdu. Ka teid on mitu. Ükshaaval võidakse teid murda, aga kui kõik koos seisate üksteise toeks, siis teid ei murta.“

Elem Treier „Tammsaare elu härra Hansenina“. Tallinn, 2002. Lk 55.

Seikluspäeva üks  2 kuni 3 tunnine  blokk veedetakse meeskondlikul madalseiklusrajal, mis põhineb Tammsaare loomingul. Läbi tegevuse on võimalus õppida selgeks nii mõned juhtumised Tammsaare teostest kui ka seda, kuidas meeskonnana koos probleeme ja ülesandeid lahendada.

Järgneva 2 kuni 3  tunni jooksul külastatakse Tammsaare muuseumit ning läbitakse Tammsaare teostel põhinev kirjanduslik programm „Teeme ise teatrit“. Programm keskendub A. H. Tammsaare loomingule, mida on aegade jooksul lavastatud. Erinevatest näidenditest on kokku kogu stseenid, mida programmis osalejad saavad koha peal teisele etendada valides sobiva koha ning kasutades etteantud dialoogi. Kindlasti on mõnusaid ära tundmisi, kuid ka humoorikat lähenemist antud stseenidele. Kuid kui teatrit teha ei soovi, siis võib selle asendada Vihjemängu või Varanduse otsimisega Vargamäel. Vaata täpsemalt  infot teiste  programmide kohta siit: http://www.tammsaare.albu.ee/?div=19-67

Vihjemäng on mõeldud neile, kes on “Tõde ja õigust” lugenud. Mängus osalejad jagatakse väiksemateks (2-3 liiget) gruppideks ning jaotatakse kätte töölehed, kuhu tuleb kokku korjata 11-sõnaline kirjaniku mõttetera. Selleks, et mõttetera kokku koguda tuleb muuseumi territooriumil sõnad vihjete abil üles leida. Üks vihje viib teiseni ning kõigi sõnade üles leidmisel tuleb sõnad õigesse järjekorda panna, et vihjemängu lahendus teada saada.

„Vargamäe varandust otsimas“ on programm, kus 2-5 liikmelised rühmad peavad vastuse leidma küsimustele töölehel. Selleks, et leida vastused tuleb muuseumi territooriumil erinevaid objekte uurida tehes seda kiiremini ja täpsemalt kui teised rühmad.

Seikluspäev Vargamäel sobib väga hästi gümnaasiumi õpilastele, kes hakkavad õppima või on õppinud A.H. Tammsaart ja tema loomingut, kuid ka kõigile teistele, kes on huvitatud kirjandusest või siis teistmoodi mängulisest meeskonnatreeningust

Seikluspäeva on võimalik tellida mai algusest oktoobri lõpuni.

Muuseumi asukohaks on Vetepere küla Albu vallas Järvamaal. Vaata siit!

Seikluspäeva  pikkus 5 kuni 6 tundi

HINNAD:

HIND 15 EUR* + söök vastavalt menüü valikule. Hind grupile suurusega 30 – 60 inimest. Grupid suurusega 30+ jaotatakse tegevuse ajaks kahte või kolme  gruppi ning tegevusblokkide vahel, peale sööki, toimub tegevusblokkide  vahetus.

HIND 20 EUR* + söök vastavalt valikule. Hind grupi suurusele  15 – 30 inimest.

Alla  15  inimese, küsi hinnapakkumist valdokangur@gmail.com

Iga grupi kohta saavad 2 saatjat seikluspäeva tasuta.

*Hinnad sisaldavad: muuseumi piletit, ekskursiooni, 1 muuseumi pikka  programmi või 2 lühikest,

2-3 tunnist  mängulist  meeskonnaprogrammi  seiklusrajal Seiklusring  OÜ juhtimisel, seikluspäeva  korraldust  ja  käibemaksu!

Seikluspäeva broneerimine valdokangur@gmail.com

Kohapeale on võimalik tellida ka toitlustus. Vargamäel pakub toitlustust Tanksemäe  Saffer  OÜ.

Toite saab valida siit: http://www.tammsaare.albu.ee/tf.oigus/wrtandbafils/20131222211031147/1441887442_Koolide_toitlustamine_2015.pdf

ning vastavalt eelistusele lisandub hind seikluspäevale.